Saturday, January 16, 2010

与狗狗的十个约定

i was watching guess guess guess routinely on a saturday night. today's theme is about girls who love to cry. then, one of girls introduced this movie "10 promises with my puppy" as the MUST CRY movie! lolz.. i have been told that my crying threshold is very low coz i cried while watching Gladiator.. didn't that happen to most people??
anyways, this is the trailer for the movie. oh there are 10 rules of treating your puppy: (i already weeped after reading the list)

请对我耐心一点。

请你相信我,只要这样我就感到很幸福了。

请不要忘记我也有心。

我不听你的话是有原因的。

请多和我说说话,虽然我不会说人类的语言,但我能明白你的意思。

别打我,请别忘了如果要动起真格来我比你厉害。

如果我老了,请照顾我。

我只能活十年左右,所以请尽量和我在一起。

你能去上学、有很多朋友,但我只有你。

当我死的时候,请陪伴在我身边,请你记住,我永远爱你。




tudou plz stream faster!!

1 comment: